Kan jag klona mig?!

Även denna dag har varit i fullt ös.
Men det är väl så när man har saker man typ MÅSTE göra innan en viss tid?
Hm jaja..

Tvättstugan är klar, jag och William tog en snabbis till Vällingby för att köpa lite småsaker..
Men småsaker med någon som har treårstrotts... Ja jag kan ju säga att det inte är en snabbis.
Suck!!
Vi köpte även med mat hem, fanns liksom inte tid att laga mat idag. :S

William kom i säng på tok för sent egentligen..
Jag borde ligga i sängen nu också för att ta igen lite sömn..
Men hm mja.. :P


Kommentarer
Postat av: Carina

Ibland fungerar inget som det ska.

Hoppas att du sover gott nu i alla fall

KRam

2012-05-30 @ 23:29:05
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0