Jag vill ha en katt, hund eller bebis.. Ja vilket som!?

Oki något barn på Williams dagis måste ha fått en katt.
William är BESATT av att han ska ha en katt, vi ska åka på affären och köpa en katt...
Och är det inte katt ja då ska han ha en bebis ( typ alla i hans ålder ska få småsyskon på dagis) :P
Och är det varken bebis eller katt ja då är det en hund!!

Nu har jag börjat säga att när vi flyttar kanske han kan få en katt. KANSKE. ;)

Idag satt han i soffan och titta på Mulan plötsligt skriker han.
"JAG VILL HA BRUNA KATTEN!!!" Ehh va? :P
Då sitter grannens katt i fönstret, grannen som han ser.
Deras fönster ser vi rakt in i från vår soffa.

Min Snuttan som nu finns i katthimlen. <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den övre bilden är hon jätte lik Gustav :)

2012-05-14 @ 17:26:16
Postat av: Fröken M

hihi... det är bara att utöka familjen med en liten kisse ;)

KRAM

2012-05-14 @ 20:51:12
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0