Jag ska vara med i tidningen!

Haha detta är så sjukt, på riktigt!!

Jag är ju med i facket, inget nytt för er som följer min blogg. ;)
Det är även så att jag är nominerad och ja jag antar vald också, regionalförtroende vald och försäkringsansvarig.
Typ något sånt fint heter det haha.
Detta har precis nyss hänt och jag visste bara att jag var nominerad inte vald.
Men i måndags då ringer telefonen.
Det är min fackliga tidning som ringer!

Dom har fått tips om mig att jag har blivit vald till dessa saker och undrar om jag vill vara deras helsida i nästkommande nummer!
Haha självklart!
Så imorgon när jag jobbar kommer det komma en tjej till en av mina butiker och intervjua mig samtidigt som jag jobbar, hon kommer att ta kort och fråga massor med frågor.
Ska bli riktigt roligt och spännande!!! Haha.

Så idag måste jag plocka fram helt nya arbetskläder, jag har ett par byxor som jag använder som är för stora men jag reagerar tydligen på knappen på byxorna annars och får nickel. Men ja imorgon får jag nog
offra mig för lite kliande ha mina vanliga byxor helt enkelt. ;)
Kanske värt att gå upp fem minuter tidigare också så jag hinner dra på lite mer smink än i vanliga fall - bara mascara. ;)


Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Vad roligt! :)



Kram

2012-05-09 @ 20:02:16
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Tidningen ska komma hit med imorgon, dock ska dom skriva om något tråkigt som min skolgång, men förhoppningsvis ska det hjälpa mig att få skolan att lyssna så jag kanske kan få hemmastudier, just nu vägrar skolan ge mig det och Elias är för liten för att börja förskolann..

2012-05-09 @ 21:28:01
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: en tjej som gillar din blogg

Du har inte testat att ha på genomskinligt nagellack på knappen till byxan? De funkar o göra så med "billiga" smycken som innehåller nickel (e själv nickelallergiker) :)

2012-05-10 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0