Intervjuen kom idag!

Åhh ja ni vet att jag förra veckan träffade en kvinna som intervjuade mig? :)
Malin heter hon. Jag har valt att ännu inte skriva så mycket om detta då jag inte riktigt vet vad som ännu är "oki" att skriva ut.
Haha. :D

Men idag kom hela intervjuen till mig, wow vad roligt det var att läsa om sig själv!
Jag älskar det, jag kan absolut vänja mig vid detta. :P
Så om det är fler tidningar som vill ha en ung drivande lastbilschaufför till intervju.. Ja ni vet vart jag finna haha. ;)

Och Malin som har skrivit detta galet vad duktig hon är!
När vi körde intervjuen jobbade jag ju samtidigt och hon skrev ju samtidigt som jag sprang runt.
För det första förstår jag inte ens hur hon han med att skriva allt och för det andra med tanke på HUR fort hon skrev förstår jag inte hur hon kunde läsa det själv efteråt. ;)

Och jag kan inte vara mer nöjd och stolt över själva texten, den kommer iaf vara helt hemlig tills den kommer i tidningen DÅ lovar jag att visa er! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen Pettersson

Sugen på att köpa skor ;)? Grattis till 500 :- hos footway.se



Kram

2012-05-14 @ 17:00:01
URL: http://alltomellen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh va spännande! :D



Kram

2012-05-15 @ 14:48:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0