Fearless är veckans band hos Rocknytt!!

Lilla byn som vi kommer från har faktiskt en hel del riktigt grymma band.
Ni skulle bli förvånad faktiskt, visst inte säkert att alla medlemmar kommer från "vår" by men
ja jag är iaf uppväxt med en hel del av dom. ;)

Här är min brors kompis, dom var verkligen tajta när dom växte upp.
Man såg alltid Anders och Ante tillsammans. :P
Dom gick även i skolan tillsammans.
Ante eller ja hos mig har han smeknamnet "Alkis" och ja varför.. Haha ingen aning.
Men säkert något som kom på när vi inte var nyktra! :P
När jag var yngre var jag också lite småkär i Ante haha inget nytt för någon skulle jag tro. ;)
Ante är alltså trummis i Fearless!

Anders (min bror) sitter på backen och Alkis som kör upp foten i fejjan. ;)
Bild från 2008 galet. :P



Det roliga är att jag var DJ när jag gick i grundskolan, Antes lillebror Tobbe är något/några (?) år yngre
än mig och det var till min uppgift att lära honom hur man kopplade ihop allt och sånt..
Haha ironi?!! "Grabben" kunde ju fan det där utan att ens titta på det!
Och ja.. Han kunde det BÄTTRE än mig. Mycket till att lära ut där eller.. ;)

Jaja till det jag ville komma.. FEARLESS är veckans band hos ROCKNYTT!!!! :D




Grymt grabbar ni förtjänar detta! Och stort grattis till tredjeplatsen!! :D

Tycker ni alla ska klicka in på Fearless Myspace och lyssna på deras låtar, för oss som gillar BRA musik är detta grymt! :D

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Va roligt! Grattis! :D



kram

2012-05-07 @ 16:16:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0