Du borde vara så stolt över mig just nu!! :D

Alltså Sandra jag lovar du skulle vara så sjukt stolt över mig nu!!
Idag har jag gjort ytterligare två tävlilngsbilder HELT själv i PS.
Ojoj, tror inte ens att jag svor en enda gång, det går framåt. ;)

Så till er andra ni har alltså inte mindre än TVÅ tävlingar att se fram emot närmaste dagarma två TILL alltså. :P
För jag har ju redan en igång. :D
Sjukt roligt.

Henric tycker att jag nu ska börja göra lite med svåra bilder inom PS, jag själv tycker att detta räcker GOTT och väl haha. ;)
Nej men jag får väl försöka lära mig små steg åt gången.
Just nu kan jag det jag kan och ja de är svårt att lära sig när man inte har någon som kan lära ut bra.
Sandra bor ju typ måååånga mil bort nu så de funkar ju inte. :(
Jaja.

Nu ska jag sätta mig och sy klart de lilla jag har kvar, sen ska jag lägga fram kläder till imorgon och ta en snabbdusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0