Dags att flytta.

Helgen nu som har varit har det verkligen varit fullt ös.
Min pappa ska flytta, till mindre lägenhet.
Han har en fyra nu och ska in i en tvåa.
Så med andra ord behöver han göra sig av med massor av saker.
Och med massor menar jag MASSOR, han är en stor hamster.
Allt är bra och ha för honom.. ;)
KARLAR! :P

Jaja, nu har vi iaf börjat, vi har kört igenom nästan hela skrubben, det är en jäkla massa saker som vi måste ta kort på dock och sedan lägga ut på blocket.
En hög är redan utlagd och en del är redan sålt också. Så det är bra.
En början är alltid en början eller hur?

Men iaf.. Alla dessa bra och ha saker.. 6 ja ni ser rätt 6 !!!!!!! sopsäckar har vi ännu kastat..
Så var det med det bra att ha haha. :P
Oki.. Mycket har varit tomma kartonger, skokartonger mm mm mm mm... :P
Men iaf! ;)

På torsdag ser det ut som att vi kommer åka dit igen, ja iaf jag och William.
Henric får komma ner på fredag och då får vi se om han sover hos pappa eller hos sina föräldrar.
Det är ju lite trångt med sovplatser hos pappa när det är mer kaos än något annat där. ;)
Men till helgen tänkte vi iaf försöka börja packa saker också.
Ner i flyttkartonger, så vi kan få bli av med mer saker, så vi kan ta kort på mer möbler som han ev kan få bli av med.

Jaja.. Mycket jobb med andra ord. :P
Nu natten till idag satt jag uppe till halv två!! För att lägga ut saker på blocket. Phhuu vad jag gäspade. ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Hoppas på det jag med! :)



Hade du sett hur mycket "bra att ha" saker min sambo och hans pappa har hade du nog tuppat av, sex sopsäckar är inte ens början där, skulle jag få så skulle jag nog fylla tre containrar utan problem, och då är det bara garaget och snickarboden. Då har dom ett till hus = ett till garage, utanför garaget kan jag säkert fylla 4st, och inne i huset finns det en del också.. Det är nästan så att man blir trött när man tänker på det.. Jag försökte få dom att förstå hur mycket skit och skrot det är, men nej då, det var bra att ha, mina gravid hormoner sa då någonting annat och dom fick höra både det ena och det andra, men inte hände det något för det ;)

2012-05-13 @ 00:28:15
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0