Brilliant Smile Boost tandkräm.

Nu har jag provat Brilliant Smile´s nya tandkräm Boost heter den.
Jag älskar ju Brilliant Smile det vet ni redan, riktig tankräm är BLÅ i mina ögon haha. ;)

Och denna tandkräm jag säger bara WOW! Tandblekning hit och dit, släng dig i väggen!
Varför slita i onödan på tänderna när det finns något för endast 98kr! Och som funkar efter bara några användningar!
Jag har nu använt den i ca en vecka och det är verkligen en jättestor skillnad.

Så till er kaffedrickare, rökare, snusare, tedrickare och ja er med bara missfärgade tänder.
Klicka in direkt till Brilliant Smile och beställ hem!
98kr är ju ingenting för ett vitt fint leende. :)



Intensivkur för snabb borttagning av ytliga missfärgningar och beläggningar. Ej skadlig slipverkan. Löser upp ytliga missfärgningar med hjälp av aktiva ingredienser. Används 2 veckor i sträck morgon och kväll. Därefter används BrilliantSmile whitening+ toothpaste som underhåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0