Gårdagens event. :)

Igår var det event dags. Det var modevisning, verkligen massor med fina kläder. :)
Modevisningen kommer i eget inlägg. ;)
Det var underbara Mgroup.se som höll i eventet.

Självklart träffade vi trevliga människor också.
Anna och Annika. :)



Agnieszkas inbjudan hade försvunnit på vägen så jag bjöd med mig henne.



Bubbel! Jag och Agnieszka failade lite, vi trodde det var skumpa (det rosa) och vitt vin (i vinglasen) så vi tog vin..
Trodde vi ja, ha. Det var ju alkoholfri cider. :P
Jaja de ordnade upp sig sen. ;)
Bubblet som dom bjöd på vad Cremant de Bourgogne Rosé



Konstigt att Agnieszka alltid hamnar med två glas? ;)



Otroligt goda frukten som vi smaskade på. :D





Jag och Agnieszka. :)





Skål med Cremant de Bourgogne Rosé


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Det var trevligt igår!

2012-03-07 @ 11:45:36
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Önskar att man bodde närmare storstan när man ser sånt här ^^

2012-03-07 @ 13:11:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0