Nu får det räcka!

Idag var det dags för event för min del. Williams feber har varit mycket bättre idag, till klockan tre. Då kom den igen, William gick och la.sig och däckade på en gång. När jag åkte efter att Henric kommit hem så hade febern stigit ytterligare. Så jag sa till Henric att ringa om det blev värre. Men han ringde inte. :) när jag kom hem sov william men kände på honom och fortfarande hög feber så gav honom alvedon och han vaknade till så han fick hostmedicin också. Vi valde att inte hämta ut penicillinet idag, allt verkar så skumt. Här får man inte ens penicillin för öroninflammation för det ska läka av sig själv sägs det. Och läkaren tittade knappt på William så känns som att han bara sa något för att bli av med oss. Men har William feber imorgon så ska vi till vc iaf nu får det räcka vi vill ha em genomgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0