Naglar. (Bilder)

Jag gjorde ju mina naglar förra veckan, eftersom jag hade utbildning tänkte jag passa på.
Jag hade tänkt fila ner dom rejält tills jag skulle jobba igår men eftersom William är jättesjuk så får längden vara kvar ett tag.

Svarta gele med lite glitter i, med guldglitter sneddat.
Svarta gelen är någon skitgele som jag inte ens kommer ihåg vart jag har köpt,
tar en evighet innan det blir svart..
Men resten av dom underbara produkterna är från Nagelgiganten.







Här ska ni få se en rolig skillnad.. Dom bilderna över är tagna 29e.. Dom under 1/3 alltså en dag emellan och ändå sådan skillnad på "utväxten". Japps, mina naglar växer sjuuukt fort :P
Och som ni ser jag har inte rört nagelbandet något (om det nu är någon som tror att det är skillnaden).


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Avundsjuk!

2012-03-06 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0