Mitt liv i kaos..

Ja som ni förstår har det varit helt fullt upp nu två dagar i rad.
Jag är så trött att ögonen går i kors och jag lever mer eller mindre på alla möjliga olika energidrycker..
Jag har inte direkt tillgång till kaffe och sånt men just energidryck är smidigt att ha med i väskan.

Igår var jag hemma sjukt sent, blev en riktigt långdag..
Idag var jag hemma i bra tid och åt lunch med familjen och allt men hade tusen saker att göra.

Plocka här hemma..
Tvättstugan..
Sussi skulle komma hit..
Laga middag..
En kvinna från Folksam kom hit och prata pension och försäkringar..

Ja ni förstår, detta är mitt liv i kaos. ;)


Kommentarer
Postat av: Pappan Anders

Du skulle behöva en grön gräsmatta och lägga dig ner och titta upp på molnen. Bara slappna av och gärna med gubben bredvid.

Snart helg :-)

Ha De!

2012-03-21 @ 22:18:49
URL: http://pappanheteranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0