Kvällspromenad.

Nu på kvällen tog jag mig en skön lång promenad. Ensam med telefonen haha.
Ringa alla dom där samtalen man annars aldrig hinner med kändes ovanligt. :P

Passade även på att hämta ut ett paket, ååhh ni ska få se imorgon vad det var. :D
Skulle även posta en sak.. Kom jag ihåg det? Ehh nej.. :P

Varför jag glömde? Jo det var så att när jag kom till Ica så är det fullt med poliser, väktare och civilare där.
Ica hade tydligen blivit hotade precis innan jag kom så dom tog det säkra före det osäkra med att ringa dit polis och liknande.

Jaja jag fick iaf med mig mjölken och paketet hem. Bättre än inget? ;)


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Jätte fin färg!

kram

2012-03-10 @ 13:07:32
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0