Hur man lyckas köra över sin egen telefon med en lastbi..

Haha underbart att få kommentarer där ni undrar HUR jag kunde köra över min egen telefon?
Jani... Haha det hela började med en riktigt SKITdag.
Jag kände redan när jag gick upp att detta blir en dålig dag..

Arbetsdagen tar iaf TILLSLUT slut och jag klättrar upp i lastbilen, sätter mig, börjar backa och ser något på backen.
FAAAAN min telefon..
Telefonen ramlade väl ur fickan när jag klättrade upp i lastbilen antar jag.
Så nu har jag min gamla gamla Sony Eriksson ni vet den med runda knappar? ;)

Fast de roligaste var när jag tar med min HTC till the Phonehouse och så blir det min tur.
När jag kommer fram säger jag att "min telefon fungerar inte" och så lägger jag fram telefonen.
Haha ja hans min den var oslagbar!

Så nu är jag utan telefon lääänge, inget facebook i mobilen, inget bloggande mer än mms, inget wordfeud..
Ja det är mycket det blir inget av när man inte har en smart telefon längre. :S

Det kan ta upp emot en månad innan dom ens tar in min telefon pga att garantier går före försäkringar..
SUCK!!!

Men vet ni vad det sjuka är? Telefonen FUNKAR! Ja man ser ju inget haha men den går igång. ;)


Kommentarer
Postat av: Pappan Anders

De var inte smart att köra över smartfånen. Jag minns när brorsan lånade mina cd-skivor (på den gamla goa tiden) och "råkade" köra över dom med dumpern på sitt jobb. Smarto :-)

Ha De!

2012-03-22 @ 20:08:52
URL: http://pappanheteranders.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Välkommen till klubben, själv var jag tvungen att tvärnita och lyckades välta 6 tunnor med 1500 kg olja i bilen. Tack och lov rann inget ut, men det var inte lätt att få ut tunnorna när de inte längre stod på pall !? ;)

kram

2012-03-22 @ 20:46:15
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0