Fullt upp!

Idag har jag och William varit hemma, min huvudvärk från igår ville inte helt ge med sig och Williams 48 timmar har ju gått nu på kvällen.

Så imorgon börjar vår arbetsvecka..

Imorgon som egentligen är min kortdag kommer att bli en långdag..
Imorgon ska jag påriktigt till verkstaden, det sugiga är att jag har tid klockan ett..
Då skulle jag ha varit hemma typ... :S
Men men, inte mycket att göra åt helt enkelt!
Måste in med lastbilen så det är bara att slänga sig i en soffa där och att försöka att inte somna. ;)

På onsdag blir också en lång dag, eller ja inte på jobbet hoppas jag för de har jag inte tid med!
Men sen, Sussi kommer förbi en sväng och sen på kvällen kommer folksam hem till oss för att
prata pension och försäkringar. Har även tvättstugan på onsdag.
På torsdag blir det förhoppningsvis en kortdag på jobbet också för då har jag fullt upp med hemligheter. ;)
Fredag blir en långdag på jobbet, sen äntligen helg!

Men tro inte att det blir lugn och ro för det inte. ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Full fart för dig, lycka till och hoppas ni håller er friska nu

Kram CArina

spännade med hemligheter, du gör mig nyfiken

2012-03-19 @ 22:45:06
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0