Fullt ös medvetslös.

Idag har vi verkligen haft fullt upp hela dagen.

William började morgonen tidigt, föööör tidigt! :S
Efter ett tag kom vi igång och William ville bada och jag sminkade mig.
Efter det åkte vi till Viola och fick massor med god fika där. :)

Vid ett begav vi oss vidare, mot fotograferingen.
William var otroligt svårflirtad och ville absolut inte vara med..
Surade riktigt rejält hela tiden och ville ingenting.
Men sen lättade det lite och han lyckades faktiskt få fler mycket bra bilder.
Dock hade vi gärna sett fler på oss hela familjen, och mig och William blev det typ bara en på.
Jag och Henric tog inga bilder bara vi denna gång det var liksom fullt upp med Williams humör. :(

Jaja bättre lycka nästa gång. Alla har vi dåliga dagar. :/


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja e krasslig :S ont i skallen å känner mig förkyld värre.. :S



La upp lite bilder:

http://deliciously.se/2012/march/blogjam.html

2012-03-11 @ 20:15:23
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0