Färga håret.

Mitt hår växer som ogräs, alltså en cm på en pisskvart ungefär!!
Visst många som vill ha mitt hår, jag lovar!
MEN för mig som färgar håret... Det är inte kul!
När det har gått två veckor då SYNS utväxten.. Jag hatar det!

I vanliga fall använder jag mig av min underbara vän Rebecka, hon gör slingor på mig.
Asbra! Men nu har vi inte haft tid att ses på länge, och då menar jag LÄNGE!
Så nu måste jag ta tag i mitt hår, jag har ju köpt hem toning, så de är väl bara att dra i.
Men när man går till frissan så lägger dom ju först i utväxten, sen i resten?
Haha de kan jag inte göra själv?!!

Jag hade tänkt att vänta tills jag och Rebecka ses, att hon får göra slingor med min mörka färg så utväxten kommer att bli mer osynlig med tiden.
Men nu går de ju inte.

Ska jag bara dra i som vanligt? :S


Kommentarer
Postat av: Jessica

Eftersom det är en färg som du redan har i håret typ så är det bara att kleta i det! Det är inte alls svårt! Svårare att göra slingor på sig själv! Det där fixar du nog själv :)

Jag tar först utväxten sen resterande hår!

Puss

2012-03-29 @ 16:42:21
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Men är det inte pipflaskor? Om de är det så är det väl bara ha pipen i hårbotten, gnugga, verka och förtsätt :) (jättebra beskrivning, haha!)

2012-03-29 @ 18:13:05
Postat av: Nina

åå ja har oxå köpt. å på den vägen är d :P får så mkt gjort här om dagarna :P

2012-03-29 @ 22:16:11
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0