Visselpipa och en tre åring...

William fick en visselpipa av mamma när han var där uppe....
Och ja jag erkänner jag RÅÅÅÅÅKADE glömma kvar den där uppe..
Absolut inte med flit?!

Men den var faktiskt väldigt bra att ha där uppe..
Dom har ju som sagt väldigt stort där.
Både ute och inne.
William fick bara ha visselpipan UTE, men man hörde honom hela tiden.
Man visste direkt vart han var om han "försvann".
När grannarna kom på Lenas studentfest på lördagen frågade dom vad det var som lät
hela tiden härifrån..
Hm ja det var inte så svårt att förstå.
Självklart mitt barn. ;)

Här hjälper William Ragnar att kratta. ;)
MED visselpipan i munnen..




Kratta lite här.. Och lite där.



Ohh kolla däääär borta också.



Visar mormor hur man gör. ;)


Kommentarer
Postat av: lassika

Jag kan skicka ner den på posten så blir han glad;))

Svar: Mamma han överlever utan den ska du se. ;) Men Simo kan ju använda den. ;) <3
Madde

2012-06-20 @ 15:30:27
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0