Veckans vara hos Minimango.se

William älskar att fika.
Låtsasfika som vanligt fika.
Jag hör honom ofta inne i sitt rum leka att du får te du får kaka osv.
Dock har han inget sånt..
 
Denna veckans vara hos Minimango.se är verkligen något som skulle passa William som handen i handsken.
Kan tänka mig att han skulle uppgradera sin lek till att verkligen bjuda på fika.
Bjuda in både mig och Henric kanske? ;)
 
Jag tycker verkligen att ni ska skynda er in på Minimango.se och köpa hem ett sett, perfekt att ge bort i födelsedagspresent, eller doppresent kanske? :)
 
 
Nu är det dags att duka fram födelsedagsfikan. Den här söta barnservisen i trä är redo att ge små värdar och värdinnor timmar av givande låtsaslek! Det är en fin teservice i trä som bland annat innehåller tårta med ljus i flera delar, koppar med teskedar och tepåsar, en söt liten sockerskål och såklart tekanna. Perfekt att ha ute i lekstugan nu i sommar! Allt är i fint målat och lackerat trä och med detta paket är barnen redo att göra firandet festligare med en födelsedagstårta och te för två. Lämplig för 4 år och uppåt. Läs mer på www.minimango.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0