Tradera auktioner.

Detta med att sälja saker på tradera..
VARFÖR gör jag inte det otftare?!
 
Jag har som sagt TVÅ Ikea kassar bara med kläder..
Det är sjukt!
Alltså detta är att sälja sen har vi ju såklart sparat massor, med massor menar jag MASSOR! ;)
 
Bara på mina auktioner som gått ut idag har jag sålt för över 200kr..
Imorgon går det ut några fler auktioner och dom ligger nu på lite över 100kr..
På saker vi ändå inte har användning för?!
Perfekt. :P
 
Så ja det blir att ta tag i detta nu, när jag har fått in lite betalningar från idag så försvinner högen som ligger klar på bordet mer och mer då är det bara slita fram ikea kassen som är påbörjad och ta mera bilder..
På mera kläder och skor..
 
Här är några av sakerna som jag har sålt idag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0