Supertips Gigaset.

Vet ni.
Jag har hittat en helt underbar sida!
Och jag känner att jag måste dela med mig om den till er.
För detta får ni inte missa, inte en enda av er!
 
Om ni är som mig, lite lat (iaf när det gäller vissa saker) så är detta kanon!
 
En supersmidig sida där man enkelt hittar sladdlösa telefoner, tillbehör till telefonerna.. Ja i stort sett så har Gigaset allt man kan tänka sig att behöva i telefonväg.
 
Här är en telefon från Gigaset en av många.
 
 
Det jag tycker är riktigt bra med just Gigaset är att det är så otroligt lätt att manövrera sig fram på hemsidan.
Man hittar väldigt lätt det man är ute efter.
 
En annan sak som jag också blir otroligt positivt förvånad över är att Gigaset har en helt egen kategori just för Kundservice! Otroligt!
Undrar man något är det alltså otroligt lätt att få hjälpen man behöver.
 
Ett speciellt tillbehör som jag fastnar lite extra för är detta Headsett hos Gigaset.
 
(klickbar bild)
 
 
Hur smidigt är det inte att ha ett headsett till hemtelefonen?!
Jag vet att jag absolut skulle kunna tänka mig att ha det iaf. Utan att tveka.
 
Tycker absolut att ni alla ska klicka er in på Gigaset och se vad ni tycker.
Visst är hemsidan enkel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0