Störda familjen..

Min lillasyster är rätt smart ibland.
Ja alltså den av dom som ska bli läkare eller förlååååt professor!
Det är inte samma sak! :P
 
Men iaf.. Vi har rätt "störd" familj.. Alltså. ALLT verkligen händer oss.
 
Vi har nog alla sjukdomar, vi har nog på ett eller annat sätt varit med om typ allt negativt som kan hända faktiskt..
Liksom se bara till min mammas sjukdom, vad är oddsen på den?!
Typ minimal!
 
Sen liksom allt annat på det.. Bränder, plötsliga dödsfall, sjukdomar, utredningar, cancer, psyket, olika vårdhem, alkoholism..
Listan kan göras så lång..
 
När vi stod och höll på i köket så kom det upp på tal.
Att alla familjer kan ju inte ha det som vi har det?
Våra vänners familjer har det iaf inte så..
 
Så hon kläcker ur sig "undrar vad vi har gjort för att ha det så här, och undrar om alla andra har lika mycket skit som vi har".
 
Jadu det kan man verkligen undra...

Det är tur att vi har så otroligt mycket kärlek också. Vi finns där för varandra.
Även om vi inte pratar varje dag så finns vi alltid där, och då menar jag dels min familj på min sida, men när jag säger familj så räknar jag ju självklart med Henrics sida också. Alla vi är ju en stor familj. :)
Jag älskar er alla. <3
 

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Jobbigt jobbigt värre men jag förstår dig. I min familj, släkt och vänner så händer allt hela tiden. Din lista sklulle lika bra kunna vara min. Vet inte allt som dykt upp under årens gång. Dödsfall och sjukdomar tycks hagla ganska bra hos alla kämnns det som. Utredningar, olyckor, rättegångar,alkolism, droger, diagnoser m.m är något jag känner allt för bra till. Så jag förstår dig och jag beklagar verkligen att det är så mycke hela tiden. Håll fokus på allt som är bra och på det som kan göras bra igen. Allt annat får man bearbeta bort när orken finns. För det ända som verkligen betyder något i livet är det som är posetivt för än även när det negativa väger mest.

Tänker på dig och tveka inte om du behöver prata. Jag förstår dig som sakt väldigt bra.
Kramar!!!

2012-06-26 @ 11:10:55
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Cissi

Skönt med familj som verkligen finns där, speciellt när man är mer drabbad...

2012-06-26 @ 12:21:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0