Sminkning. Student. Bilder!

Tiiiiiiidigt på fredagmorgonen kommer syster insmygandes i mitt och Williams sovrum hos mamma och säger att det är dags att sminka nu. ;)
Då var klockan strax efter klockan sex på morgonen..
JA jag var trött, inte så lite heller kan jag lova. :P
 
Haha. Men vad gör man inte för sin underbara syster?
Klart jag ställer upp vad annars? ;)
 
Vi valde en sminkning som skimrade, och rätt mycket direkt på morgonen då vi dels visste att det regnade och sen är det ju några timmar man springer ute liksom. ;)
Och med så "mycket" ögonskugga då och i liknande färger är det lätt och snabbt "lagat" bara bra med ett finger och smeta ut ögonskuggan lite till och pang det är som nytt igen. ;)
 
Och Lenas klänning, den är ju bara sååååå snygg!
Den är köpt i London, det roliga var den låg liksom under en klädhög på golvet, sista exet OCH i hennes storlek!?
Det var ju bara meningen att hon skulle ha den. ;)
 
 
Jag VET att min syster inte gillar att le på bilder, men heeeey här försöker hon iaf? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Himla fint när hon log lite grann :D

2012-06-26 @ 11:53:04
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0