Skryta!!

Japps ni som läser min blogg ni VET att jag gillar att skryta.
Om allt mellan himmel och jord.
Vadå vad har man annars en blogg till? Haha.
 
Denna gång är det inte mig själv, inte min sambo och heller inte min son det handlar om..
Nej det är faktiskt min LILLEBROR det handlar om.
Min lillebror som faktiskt är min stora lillebror då han är längre än mig, ja och inte så lite heller!
Haha jag är liksom inte kort.. Jag är 176 han är MYCKET längre än mig. :P
 
Jaja absolut inte det jag skulle skryta om..
Nej nej.
 
Min lillebror Erik sommarjobbar, som dom flesta grymnasieungdomar gör.
(sjuk lön bara typ 35kr/timmen?!!!)
Erik sommarjobbar på flygplatsen i Pajala (klippa gräs och sånt)
Här om veckan fick han vinka upp ett plan i luften?!
Haha han SOMMARJOBBAR, men dom var kort om folk.
Så japp de fick han göra..
 
HUR HÄFTIGT ÄR INTE DET?!!!
Visst är det lätt värt att läsa om lite skryt då? ;)
 
Trött lillebror då storasyster tvingade honom att vara uppe sent hela tiden. ;)
 

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja och så har han börjat på Pizzerian i går, det första han fick göra när han kom innan för dörren var att servera, fick inte sitta på sex timmar det var mycket folk hela tiden. KRAMIS

2012-06-25 @ 09:14:18
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0