Skitsnack och lögner.

Jag blir lika förvånad varje gång och detta stör mig lite faktiskt..
Vissa människor ändras helt enkelt aldrig.
Vissa människor kommer alltid att leva kvar i sin egna bubbla.
Bubblan där skitsnack skitsnack och ja ännu mer skitsnack är det enda som är något att ha.

Hur kan det vara så roligt? Hur kan man vilja leva på detta?
Och vänta nu kommer det absolut bästa och roliga..

VARFÖR LÄSER NI MIN BLOGG?!!!!

Jag har så otroligt många helt underbara läsare, som läser här för att ja jag antar att ni gillar mig? ;)
Så varför ska man då ens behöva ha någon som smutsar ner ens statistik bara?
Jag kan säga det på en gång.
Tack och hej ni kan sluta läsa på en gång. Ni är inte värt ett smack i mina ögon och ert skitsnack
och alla era lögner kan ni ta och stoppa upp någonstans där solen aldrig skiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0