Så Dåligt!

Jag blir verkligen så trött..

Jag har SEMESTER nu och har världens sämsta mottagning, min tid till att göra något annat är bry mig om allt här uppe finns inte.
Jag menar hur ofta är jag här då?!
Förstår inte hur folk typ kan anta att man måste höra av sig då?!
Om jag säger så här.. William och Henric pratar inte ens två gånger om dagen med varandra,
det är pga vi har två tusen saker att göra och dålig mottagning.

Mitt nät försvinner hela tiden, sen kommer det tillbaka som det vill..
Mitt nät går över till finskt och jag kan inte göra ett skit med telefonen då..

Och bara för att JAG då inte hör av mig 24/7 är jag nothing?!
Löjligt...
Jag menar... Det går faktiskt att RINGA till mig också?!!!!

Jaja nu ska jag gå och sminka mig sen ska jag börja göra iordning pastasalladen och snittarna.
Idag kommer bli en BRA dag! :)



Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Hoppas du får en härlig semester Madde kram Diana

2012-06-09 @ 13:13:09
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Carina

Bry dig inte om dom som beter sig så, förstår dom inte får dom skylla sig själva.

Njut nu av din/er tid där uppe.

Klart det blir en bra dag.

Kram C

2012-06-09 @ 13:50:12
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0