Piirr i magen!!

Ni vet den där känslan, nykär!?!
Ja klart ni vet, alla har vi ju varit nykära? ;)
Eller bara av att kyssa någon för första gången, klart de pirrar lite extra i magen då.
Oki.. Sju år senare.. Nej jag är inte NYkär i min sambo.
Kär - absolut. Och visst fan får han det att pirra i magen när han kysser mig,
och ja ibland kan jag faktiskt känna mig lite nykär, men ja de säger sig självt tycker jag.
Sju år senare.. Nej man kan inte vara nykär då. ;)

MEN NU!!!!

Haha jag är typ nykär, det pirrar i magen!!

Inte pga min sambo... Neeee.. ;)

Men pga detta!!



Vi har köpt ett så sjukt snyggt bord! Jag är på riktigt KÄR!
Ett sånt här bord har jag så länge velat ha, det kommer bli perfekt sen när vi flyttar!
Även fast jag inte vet alls hur det kommer att se ut eller något..
Men visionen i mitt huvud med möbler.. Ja så SKA det vara! ;)
Detta bord ingår till 30000% i den visionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0