Perfekt att byta.

Ni vet allt "skärp" man tycker att man har hemma..
Jag tycker att jag har massor iaf. ;)
 
För mig skräp som tar onödig plats, för många andra något dom verkligen behöver.
Jag är med i några 08 facebookgrupper. (säg till om ni vill ha länkar)
I dom grupperna iaf så kan man sälja/byta/skänka sitt "skräp".
Jag har gjort två byten där faktiskt.
Ett byte för några månader sen mot några mjukisdjur som jag hittade i källaren.
Ni vet pokémon eller vad de heter haha. ;)
Kändes inte nödvändigt att ha kvar dom faktiskt.
Så för typ två sånna fick jag en biobiljett. :D
 
Nu igår gjorde jag ännu ett byte.
Vi hade ju katter förut.
Med det massor av tillbehör som denna bur.
 
 
William använde den som garage.. ;)
 
Så ja jag la ut den och fick napp.
 
Igår träffade jag en tjej och för buren fick jag det här.
 
 
Ett helt perfekt byte enligt mig!
 
Jag blev av med något jag inte ville ha och hon fick något hon ville ha.
Iofs har hon säkert precis köpt kaffet men iaf hon ville ju ha den och hon gick med på bytet.
Så ja inget konstigt för mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0