Packat och klart?

För att klockan åtta ha bokat stuga och biljetter, till att nu ha packat kläder åt William handlat lite saker att ha med när vi åker typ lite fika och frukost och sånt.
De tycker jag är rätt bra jobbat va? ;)
Iaf liiiite. :P
 
William får imorgon välja om han vill vara hemma från dagis eller gå dit några timmar.
 
Henrics kläder tänkte jag lägga iordning nu innan det blir dags att hoppa i säng och till mig packar jag imorgon.
Rätt skönt att ha det mesta gjort och ja iofs är det ju inte så mycket som behövs göras.
Sängkläder och några handdukar men thats it.
Vi är ju bara borta på de sättet i en natt.
Och äta kommer vi göra ute.
Frukost har vi inte bestämt hur vi gör så vi tar med lite eget.
Finns det något öppet kanske vi lyxar till det. :)
 
Jaja nu blir det sova. Och jag drömmer om att vakna med en smärtfri rygg...
Men ja det känns som att drömma går ju? :S
 

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Ne jag kommer nog inte heller starta nån mer nu innan det blir bra, börjar bli så less:S och precis, varför ingen info? har försökt leta men hittar ingenstans tycker det är jätte konstigt.. kram

2012-06-20 @ 23:22:08
URL: http://millahoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0