Och ännu en gång har vårdcentralen lyckats..

Jaha som förväntat så fick jag ännu en gång ingen hjälp på denna jäkla vårdcentral..
För det första så satt jag och väntade väldigt länge.. Tillslut kommer hon som visade oss till väntrumet och säger att jag sitter i fel väntrum..
Alltså PÅ RIKTIGT?!! Det var ju fan HON som sa att jag skulle sitta där och vänta?!
Sen träffar jag en läkare.. Typ i min ålder och hon tittar på mig och säger bara att ja men vadå du har ju ändå tre dagar innan du ska tillbaka till jobbet...
Ehhhh... Smart ass?! Man KANSKE behöver vara ute i god tid om man måste vara hemma längre tid pga något sånt?
Hon skrev ut voltarentabletter som jag ska äta..
Var jag inte bättre till måndag kunde jag ju alltid sjukskriva mig själv en vecka..

Det är verkligen helt otroligt vad dålig denna jäkla vårdcentral är.
Detta med privatläkare och allt sånt låter just nu jävligt lockande..


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag funderar med på att gå till vc med min rygg men de känns förjävligt om dom inte gör ett skit!:(

2012-06-14 @ 16:57:00
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0