Mitt hjärta spricker för underbara medmänniskor.

Hela denna dag har bara försvunnit.
Jag har typ bott vid datorn känns det som.
Men självklart ställer jag upp för mina vänners familj.
Jag vet att dom skulle ha gjort samma sak tillbaka, detta är verkligen helt underbara människor.

Min rygg är inte det minsta bättre, jag har så jäkla ont.
Nu har jag gjort som doktorn sa har vilat och tagit mina tabletter..
Suck för inkompetenta läkare!

Min tand som jag var och fixade idag.. Det ilar i min överkäke.
Jag känner det hela vägen upp till ögat.
Jävligt irriterande..

MEN jag har verkligen fått vara med om underbara människor idag.
Det är så stort och det är så svårt att beskriva det för er som inte "får" läsa allt.
Tyvärr kan jag inte kopiera allt heller för det är snart 200 kommentarer det handlar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0