Midnattsolen.

Det är verkligen inte mycket som kan slå detta.
Det är så vackert.
Haha jag kuuuunde ha gått ut och tagit bilderna för att få det bättre.
Men orkade jag? Neee skulle inte tro det haha.
Men jag måste ändå visa er för detta är så otroligt vackert.
 
När vi var hos mamma hade vi till och med boenden som enbart hade kommit dit från TYSKLAND för att se midnattsolen. (För er som undrar, ja min mamma har boende som dom hyr ut superfint!)
 
Klockan är liksom kvart över tolv.. Och det ser ut så här?! Sjukt.. Så fint!
 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Håller med, otroligt vackert Madde kram Diana

2012-06-28 @ 06:42:51
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0