Jag får betala för någon annans misstag?

Detta med att vara slapp i käften.. Det är verkligen inte min grej.
Haha jag gillar att babbla babbla och babbla.
Inte dregla och sluddra?!!

Jaja så går det väl när man ska till tandläkaren antar jag. ;)

Det sjuka är att jag har inte lagat ett hål utan jag har betalat 800kr för att laga en lagning?!!
Det hade tydligen blivit en luftbubbla eller liknande innanför den gamla lagningen vilket självklart
inte är bra i längden..
Och detta får alltså JAG betala för?!!
Jaja...

Tanken var att gå ut i lekparken och träffa Violisen.

Men min käke börjar ömma ordentligt.
Känns tråkigt att gå ut och vara "grinig" för att jag har ont. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0