Helt nya planer.

Först så skulle vi åka till åland imorgon..
Till och med Henrics kompisar.
Detta blev inställt pga flera orsaker..
Eller ja inställt för oss dom andra kommer säkert ha det superkul. :)
 
Sen tänkte vi att ja men en hemma helg är ju skönt,
sen tänkte vi att ja men svärföräldrarna (henrics föräldrar) är ju alltid trevligt,
NU har vi bokat..
 
Det blir ist något helt annat haha.
 
 
Min rygg tar döden på mig, så jag hoppas verkligen så mycket att jag klarar av att vara med..
Bilresan är nog oki, jag kan ju flytta runt och allt som jag vill i bilen.
 
Imorgon är det ju bara en bilresa ner, sen sover vi där.
För att sen på midsommarafton gå runt på High Chaparral. :)
Sen åker vi hemåt igen, eller ja ev stannar vi till hos henrics föräldrar då och sen hem på midsommardagen.
 
Jag ska peppra väskan med alla möjliga smärtlindringstabletter.
Jag har aldrig varit där så de ska verkligen bli superkul.
OM min rygg kommer palla. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa på!!! Är nära mig ju!!!
Puss

2012-06-20 @ 22:35:38
Postat av: SjungandeMamman ღ ♪♫

Ja det är pest när saker bara strular ju. Det ska bara funka liksom! Hoppas det är strulfritt framöver då! Ha så roligt på High Chaparal och trevlig midsommar i förväg :)

Kram

2012-06-20 @ 22:50:27
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0