Bostadslös.

Det är så hemskt..
När det värsta händer.
När hela ens liv brinner upp!!

Detta har hänt mina bekantas föräldrar / svärföräldrar.
Deras hus har i natt brunnit ned till grunden.
Nu har ni er chans att visa er som medmänniskor.

Har ni möjligheten att hjälpa till så antingen skickar ni en kommentar till mig här bara med mailadress så jag kan få tag på er eller så kan ni maila mig direkt på [email protected]

Så SNÄLLA alla ni som kan tänka er att ta er till Järna och har något av detta liggandes. Säg då till! Ev kan ni lämna saker hos min pappa i Vagnhärad också så kan jag säkert ordna att det kommer dit det ska.

För alla som vill hjälpa till med kläder och dylikt:

Dagny har storlek 44/46 i kläder och 40-41 i skor. Hon klär sig gärna i tights (3/4 och vanliga) 3/4-byxor, jeans eller långa kjolar (med resår i midjan). Toppar, linnen, skjortor...gärna i modell längre. Kanske nån kofta.
Som kvinna vill hon säkert ha lite smink, hårgrejer, kanske nån parfym...

Bosse har storlek XXXL och större i kläder och 46 i skor. Han klär sig gärna i typ chinos, träningsoverallsbyxor, t-shirts, pikéskjortor osv

Tack alla snälla, godhjärtade, underbara människor som vill och kan hjälpa till ♥

HÄR kan ni läsa om branden.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lite för stora kläder som jag faktiskt ska göra mig av med men tyvärr storlek 40-42 och skor 39 :( Ska dock rensa igenom garderoben imorgon så ev. kan jag hitta någon större kofta. Hör av mig i sådana fall. Hoppas att fler hjälper. Måste vara hemskt för familjen.
Kram Nathalie S

2012-06-15 @ 16:35:49
Postat av: Anders

Ush :-( min morbror förlorade allt när deras hus och hans fru brann inne. Han hade ägde bara det han hade på sig när han åkte till jobbet.
Ser på nyare inlägg att de kommer få en del.
Ha De!

2012-06-16 @ 06:43:07
URL: http://pappanheteranders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0