Balsminkning! (Bilder)

Först tänkte jag en brun snygg diskret sminkning.. Men jag ångrade mig. ;)
Det blev ist denna.
Och jag är riktigt glad för det, fan så snyggt det blev!! :D

Silvrigt i några olika nyanser samt vid kajal, svart eyeliner och mascara.
Basen blev en neutral bas som är nersminkad även på kroppen eftersom klänningen var öppen så. :)
Självklart blev det även lite läppförstorande läppglans också men det tog vi det sista vi gjorde. ;)

OBS håret är ännu inte färdigt här heller. ;)





Haha och JA jag måste lägga ut denna bild med, min kära sambo tycker inte att Lena ler tillräckligt på bilderna.
Men Henric här ler hon ju lite iaf? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0