Vår stuga.

Jag är uppväxt med att vara hemma..
Ev åka ut på sjön.
Vi gjorde liksom aldrig något som familj.
Det enda är att vi tydligen har varit på skansen (finns på bild) men jag var bebis så inget
jag kommer ihåg. Annars har vi inte gjort något.
Joooo fasiken vi har varit till Liseberg en gång för min halvbror hade fotbollscup så vi lånade
en husvagn och åkte ner!
 
Men annars inget.
 
Så jag är ju varken van vid hotell eller stugor.
 
Så när vi kom fram till High Chaparral.. Jag blev stum.
Helt förvånad.
Det var så fint?!
Allt såg helt nytt ut, inge skit, inget damm.. Inget! :P

Henric tyckte jag var knäpp. ;)
 
Men titta liksom!?
 
 
Självklart missar jag att ta kort innan vi kommer och sliter i allt..
Och självklart missar jag att ta kort på allrumet/köket...
 
Haha typiskt mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0