Vad gick fel, eller gick det rätt med vår familj?

Nu har jag äntligen fått in bilderna på datorn.. Från släktträffen.
Ohh herre gud.. Jag skrattar så tårarna rinner!
Vad gick fel, eller kanske jävligt rätt med vår släkt egentligen?
Jaja vi har iaf kul det är huvudsaken. För jag kan lova att vi har nog skrattat oss igenom hela helgen.
 
Jag vet liksom inte ens vart jag ska börja med bilderna vågar jag dela med mig av detta? Haha. :P
 
Jaja.. Lika bra att köra på eller?
Dock måste jag nog förklara mig lite i inläggen, annars vet jag inte om ni kommer förstå det roliga. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kommer bild senare :D

Ja men precis, så är jag med :)
Det är bra det att ni kan ha kul ändå! :D

Kram

2012-07-18 @ 14:36:11
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0