Ungen gör som han vill inte som jag vill.

Jaha vi gick in för att tvätta Williams händer och glo igenom posten.
Nu står William och DISKAR (!!?) ;)
Vi har diskmaskin. :P
 
Jaja... Badminton var det ju??? Ungjäkel och inte vilja hänga på mina planer idag. ;)

Köttfärsen är framtagen till ikväll också, det blir en lugn kväll med tacomys.
Rebecka erbjöd sig att boka bord där hon jobbar i trosa, dom har egen trubadur och sånt som spelar.
Och hennes syrra skulle också dit så vi kunde hänga medans hon slavade då.
Men men kommer fler gånger. :)
Jag ska iaf dit någon dag nästa vecka.
Då får antingen Henric hämta mig eller så sover jag i trosa hos någon. :P
För min Rebecka hon vet vad jag gillar för drinkar. Så det ska jag allt njuta av ett par. ;)
 
Jaja nu BADMINTON! Om jag så ska släpa ut ungen haha. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med badminton! Jag spelade det ett tag förr, dock inte så seriöst så vi tävlade, men vi var nåra stycken som spelade för kul, hade tränare och sådär. :)

sv: Ne, jag fick inget sommarjobb, så jag och en kompis bakar och säljer hos min morbror som har en liten butik på gården, och så städar jag hos han ibland (han har bed & breakfast) när han inte har tid. :)
Haha ja det är väl det, men ja eller hur, du får göra de! :D

Kram

2012-07-20 @ 14:43:51
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Kommer fler kvällar och låter som att det blir en kväll man vill ladda inför i trosa! ;)

2012-07-20 @ 16:19:01
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0