Tradera, tankar, sova.

Jag har precis insett att sakerna som jag har tagit bilder på för att lägga ut på tradera har tagit slut.
Jag har precis lagt ut två par till skor.
Så morgondagens projekt på förmiddagen blir nog att stryka lite av mina egna kläder som jag ändå inte ska ha kvar och ta kort. Sen ska jag ta en hög från Williams ikea kassar också..
Smidigt att ta lite då och då så man inte sitter där med 50 grejer samtidigt haha då skulle jag bli knäpp. :S
Så detta blir bra för mig. :)
Har två betalningar som jag väntar på också..
Tycker att folk faktiskt är riktigt sega många gånger, själv betalar jag på en gång!
Så fort jag sitter vid datorn efter att mailet har kommit vilket oftast är inom ett dygn.
Varför ska man annars buda liksom? :S
 
Jaja nu är det dags att hoppa i säng, imorgon blir en lång dag.
 

Kommentarer
Postat av: BATT

åh va fina ni är!

2012-07-07 @ 00:42:49
URL: http://batts.blogg.se
Postat av: Maria

Så bra sätt att sälja saker så, har själv aldrig sålt något på tradera, men handlar massa saker på ebay, och har handlat lite på tradera :)
Drygt när folk inte betalar snabbt, håller med dej, man bör ju betala på en gång om man vill ha grejerna :)

sv: ja men precis, borde ju vara supergott! :D
jaha okej, ja de är ju smart :) jag kan knappt måla genomskinligt nagellack så att det ser bra ut, haha ;) men det gäller ju att öva och öva, så är det ju med allt :) Men vad smart med eyelinerpenseln, kanske värt att prova göra något så för att se hur det blir, kanske är kul att leka lite med! :D

Kramar

2012-07-07 @ 01:10:49
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0