Släktträffen.. På kvällen. ;)

Vi hade ju som sagt helt galet roligt på släktträffen.
Jag är förvånad över att jag inte hade ont i magen dagen efter så mycket som vi skrattade.
På kvällen höll vi syskon samt några andra typ en kusin och en moster (för jag fick reda på att jag visst har fler?!) flaggan i topp. ;)
Vi sjön, och då menar jag SJÖNG.
Haha våra andra släktingar tittade med stora ögon och undrade om vi var helt från vettet..
Nej nej det är bara så här vi är.. Haha.
Vi gillar att ha KUL tillsammans med andra ord. :D
Jag och en syster var nykter eftersom vi skulle köra, men heey vi kan ha kul ändå. ;)
Vi dansade och sjöng..
Än idag när jag hör vissa låtar på radion typ dansa - pausa och dom andra svenska som går nu.. Haha då sitter jag och skrattar för mig själv. ;)
 
Ni ser vilka vi är som har kul och vilka dom andra är som tittade på oss som vi var utomjordingar är. ;)
 

Den nyktra systern. :D
 
 
 
RÅÅÅÅÅÅÅTTAN! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha... Ja jag vet inte om det är ett släktdrag som hoppas på när man även blir partner. ;)
Precis som syster Mia ;)
 
 
 
 
Haha bror börjar dansa. ;)
 
 
Han tycker att vi andra också ska komma, då sätter dom på dansa - pausa japps.. Då började alla andra också dansa. ;)
 
 
Det Anna inte visste att med Micke medföljer även...
 
 
Henrik!! ;) Japps.. Det är inte bara den ena.. Nej ska hon ha Micke får hon Henrik på köpet haha.
 
 
 
Henric i gosigaste underbaraste filten någonsin.. Undrar om Sussi märker om den försvinner spårlöst från hennes husvagn??? ;) Han fick iaf leka kängru med syskonbarnen. ;)
Dom frös.. Henric var varm. ;) Samt att den höll myggen borta.
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. haha ja det kanske man gör :D får väl se om jag får barn nån gång :D

joo trist med så mycket strul. och den där kon är man så jäkla less på :S

2012-07-29 @ 19:35:00
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härliga bilder! :D

2012-07-29 @ 22:17:36
URL: http://adaras.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

ni hade ju inte tråkigt iaf ;)

ja har tipsat om din blogg inne hos mig, hoppas de va OK att ja lånade headern och länkade till dig!? ja tar självklart bort de om du inte vill att ja länkar :)
Kram

2012-07-30 @ 07:54:46
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0