Min hjärna fryser till is!!!!

Något som vi verkligen aldrig har haft problem med är just vattnet i vår lägenhet.
Det smakar helt oki, varmt och kallt.. Ja inga problem.
Idag beslöt jag mig för att dra i lite hårfärg..
Utväxten gjorde så att min naturliga hårfärg såg grå ut. ;)
Då var det liksom dags. :P
Sagt och gjort, jag drog i färgen.
När det var dags att tvätta ur tänkte jag duscha samtidigt..
Av med alla kläder och igång med vattnet.
TACK OCH LOV att jag stoppa in armen först innan jag ställde kroppen där..
Det var IS kallt!
Inte det minsta varmt.
Så ja till min lycka idag fick jag tvätta ur hårfärgen i iskallt vatten. Hela huvudet och handen som jag använde i håret var helt isiga efteråt. Det kändes verkligen som att huvudet frös till is!
Men heeey jag är ju vaken nu iaf? ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

Ahhh! Sånt vatten vill man inte ha (att duscha i)!

2012-07-26 @ 20:50:33
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0