Mera förfest!

HUR lyckas min kusin som inte ens märker att jag ska ta kort åt hans håll få på sig en hollywood pose??
Jaja.. Somliga har det i sig. ;)
Förövrigt har han lovat mig biljetter till röda mattan när hans filmer kommer dit!
Han går film göra högskola i danmark sjukt coolt. :D
 
 
Min systerdotter Liv som ni tidigare har sett som råttan. ;) Hon vet minsan hur man gör barn!!
Man ligger nakna på varandra och juckar så de så! Och man kan faktiskt göra det bakifrån också men de blir inte lika bra då! Haha bara så ni vet! ;)
Men iaf, vi tänkte att vi skulle vara snälla och be vår kusin Pontus berätta hur man gör barn för henne, jag menar alla behöver ju höra det från en vuxen..
Pontus blev väldigt tvungen att skynda sig och hämta mer öl för han var inte alls med på våra planer haha. ;)
 
 
Om man pekar åt flera håll samtidigt då blir det bra. ;)
 
 
Haha... Ja? Tydligen duggade det här, det kan jag lova att jag inte har ett minne av. ;)
 
 
Jag säger "åhh jag måste ta kort på bilen också".
Isse "Ja DÄR är den" och pekar framför kameran.. Undrar vad kameran tar fokus på? ;)
 
 
Här är bilen iaf haha.
 
 
Ehhh jaaa jag vet inte haha. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0