Man ska ha husvagn.

Ojoj vad vi är familjen som ändrar sig mycket haha. ;)
 
I helgen ska vi på släktträff..
Först skulle vi sova där. Vi ordnade en säng i en lägenhet. Helt oki. :)
Men sen fick Henric ledigt både torsdag och fredag..
Då började vi fundera på husvagnen igen, Sussi (min plastmamma) har en husvagn som vi får låna om vi vill.
Så igår rätt sent bestämde vi oss för att ja men vi tar husvagnen upp..
Då skule vi åka på torsdag sa vi.
Men nu har vi ju kommit på att det är ju så att vi har ingen ac.. Den är ju trasig!
Då är det ju skönare att åka på natten.
Så vi åker imorgonkväll ist!
 
Haha fullt ös? ;)
 
Det är ju ett gäng timmar för det är mellan Hudik och Sundsvall ungefär..
Så imorgon efter jobbet åker Henric direkt ner till Trosa för att hämta husvagnen..
Sen åker vi när han kommer.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med en liten husvagnssemester! :D
Vart bor du föresten? Jag bor i Hudik xD

sv: Det är egentligen inte jag, men det kan vara kul att se ibland tycker jag, de flesta är ju helt okej bra :D
Ja de är de, blev dock ingen pannkaksfrukost idag, hann inte, men det kanske blir till middag imorn istället när jag är ensam hemma :D

Haha okej :D Jag vet inte riktigt hur jag är sådär. Jag har alltid varit bra på att spara, hela livet typ, sen jag var liten. Nu handlar jag dock mer men är fortfarande sån som prioriterar vissa saker och kan inte handla för för mycket liksom ^^ Lånar typ aldrig pengar av folk om man ska göra nåt men jag inte har råd, då skippar jag det hellre. :)

Kram

2012-07-10 @ 23:14:04
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Håller med, man ska ha husvagn :-) Vi har fått bada fötterna i 15cm högt vatten i förtältet så nu blir de att sova hos släktingar till de blir bättre väder.
Ha De!

2012-07-10 @ 23:44:14
URL: http://pappanheteranders.blogg.se
Postat av: Maria

Förstår det, ja då är det ju en bit :D

Haha ja jag får nog göra det :D Ja det är ju så gott! Fast glass till, ja det funkar, men jag föredrar att äta med socker eller ingenting alls faktiskt ^^ hemgjord hallonsylt går också, haha xP

Ja, de är bra det, ibland är det bra att ha lite extra utifall att det behövs :)

Kram

2012-07-11 @ 00:18:37
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0