Kan det bli annat än bra? ;)

Idag har varit en dag då jag inte har känt för något.
Har iaf gått mina två powerwalks. Skönt det.
 
Imorgon eller ja nu har Williams semester börjat, imorgon ska vi gå till ett annat dagis för att
hjälpa en kompis som har glömt att tömma "klädförrådet" där och dom är på semester.
Tydligen får dom inte ha kläderna kvar där över sommaren. helkonstigt. :P
Men jag sa att vi kunde gå dit, så imorgon blir det nog bara en promenad. ;)
 
Jaja.. Imorgon eller i helgen iaf ska ni få se mina naglar. ;)
Måste ta bilder också hehe dom är söta, riiiiktiga sommarnaglar. ;)
 
Men vad mer kan det bli med en blandning av dessa underbar färger??? :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0