Ingen energi - sängliggandes

Som jag tidigare har skrivit så har jag verkligen ingen energi.
Den är som bortblåst.
Detta innebär att jag mer eller mindre har kastat bort ännu en solig dag.
Jag har legat i sängen till typ för en stund sen?!
Inte sovit..
Nee mest ligger bara för jag orkar inget.
Var upp och gjorde frukost till William, åt lite själv.
Sen lunch vilket var beställt pannkakor av honom haha.
 
Nu tror jag vi ska få på oss lite bättre kläder och bestämma vad vi ska hitta på för mat.
Middag är ju ett måste de också liksom. ;)
Leka lite vid dagis också kanske?
 
Ja vi får se. :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Inte lätt när energin gått på semester... Fast man måste ju lyssna på kroppen också!

2012-07-21 @ 20:30:24
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0