Himmelriket här kommer jag!

Idag är det äntligen dags igen, detta har det varit nedräkning till.
Det går faktiskt inte att beskriva HUR skönt det är att gå och göra ansiktsbehandlingar.
Det måste verkligen upplevas!
 
Så ni glömmer väl inte att boka in er på Skönhetsutbilningarna nu och ALLA är välkomna att använda mig som försökskanin. Jag ställer upp jag LOVAR! ;) Alltså på behandlingarna. :P
Och det är ju inte det enda jag bjussar på, jag ger er ju även 10% rabatt om ni uppger "madelen" när ni bokar in er! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad jag än klickar in på från bloglovin av dina inlägg så hamnar jag på "hallonbåts fluff" samma sak när jag kommenterar... Skumt!

2012-07-11 @ 13:54:51
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0