Förfesten har börjat.

Fredagens bilder... Herregud. Ja vi var några som körde all in då.
Jag är en, min lillasyster en annan. ;)
Vi kom på att vi ALDRIG hade druckigt tilllsammans innan.
Så ja det ändrade vi ju på, dels några drinkar dagen innan men fredagen..
Ja det var verkligen en dag för sig själv haha. :P
 
Vi börjar ju lugnt iaf. :P
 
Syskonen Chrille och Erica, längst bort är Jocke med på ett hörn. ;)
 
 
Dom äldre systrarnas karlar, Henrik och Per.
 
 
Äldsta (och enligt henne själv bästa (??) ) syster Mia, sen lillebror Erik och lillasyster Lena.
 
 
En hög med kusiner, kusinbarn och min morbror kliar sig i huvudet. ;)
 
 
Systrarskaran, Linda, Lena och Isse. Så här såg vi ut mest hela kvällen allihopa ett stort asgarv i hela ansiktet. ;)
 
 
Vår mamma är inte som alla andra.. Hon dricker ENDAST Renat, och det ska vara Rent!
Galna människa! Det ska vara grogg! ;)
 
 
Vill bara påpeka att det inte är Chrilles burk. Det står lite tomburkar här och var. Han är bara 14 även om han ser MYCKET äldre ut, och verkar mycket äldre också för den delen!
 
 
Bovärden Patrik, Äldsta systern Mia (förstår fortfarande inte hur hon kan tycka att hon är bäst, jag menar kolla på henne bara? ;) ), Anna står bakom och vi är släkt på något sätt, sen Mias karl Henrik.
 
 
Två högar med kusiner, och en kusinkarl och en moster karl också. ;)
 
 
 
Kamera fajt? ;) Lillasyster Lena och storasyster Linda.
 
 
Jocke och Isse. :)
 
 
Ehmm... Jaha? ;) Haha.
 
 
Jag och Ragnar, han ska leka fjortis. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0