Ekorrn satt i granen - DÖD!

Helgen var som sagt helt underbar. MEN jag har gjort något hemskt.
Och ja då menar jag verkligen hemskt!
 
Värdparet som vi var hos bodde ute på landet, eller skogen ja kalla det vad ni vill.
Ca 1 mil var det till "centrum".
Vi åkte dit en av dagarna jag, William och värdinnan för vi skulle handla lite.
 
På vägen hem regnade det ganska mycket och det var slingerkrokäg så jag körde inte superfort kanske 50..
Men helt plötsligt sprang det ut en Ekorre från det höga gräset på sidan.
Jag väjde lite åt sidan för att Ekorren sprang ju.
MEN då stannade Ekorren helt plötsligt så när jag väjde så körde jag över den stackaren.
 
Åhh mitt hjärta brast!! Inte kunde jag säga något direkt heller för jag kunde ju inte säga till William att jag körde över en Ekorre!!
Men det är ju inte så att jag kunde köra ner i diket för en Ekorre..
Och jag försökte ju göra det bästa av det hela, jag kunde ju inte veta att Ekorren som sprang ut i full fart på vägen helt plötsligt skulle stanna!?!
 
Så nu är Ekorrn satt i granen död!! :( 
Stackars fina lilla djur.
 
RIP!
 
Bild från google.

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

men madde da din mördare ;)

2012-07-17 @ 14:07:34
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0