Datorhaveri.

Min datorn håller på att gå sönder..
Den vill liksom inte som jag vill. Blir helt plötsligt svart eller delar iaf. Helskumt. Henric ska se om han kan kolla på den i helgen men ja... Jag vet hur det brukar bli om några månader kanske? ;)

Har iaf tredubbel backup på alla bilder som ligger i datorn sen har jag några år på skivor också. Måste verkligen ta tag i det där med att framkalla och göra fotoböcker igen. Men det är ju så mycket bilder?!

Ska se om min dator vill vara i liv imorgon då ska jag sätta mig och lägga in bilderna från i helgen. Har ju inte ens sett dom själv ännu :)


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Absolut inte, det är bara bra om man kan ha kul ändå! :D Jag är dock lite feg för att dansa nykter (även full ibland). Men bästa gången jag varit ut var jag faktiskt nykter och dansade oavbrutet hela kvällen! Nämligen när Brynäs tog hem guldet, jag bodde i Gävle då och det var såklart livat på stan. Det var en helt magisk kväll alltså, hur kul som helst! ^^
Annars är jag inte så mycket för att festa och dricka, men då "vågar" jag inte riktigt dansa och sådär heller, fast mer för att jag känner mej obekväm med det :)

Kram

2012-07-18 @ 00:14:33
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0